Erasmus projekt

“Fenntarthatóság a természetben és az oktatásban: nemzeti parkok, biológiai jelentőségű területek”

címmel iskolánk egy két éves európai uniós projektet indít öt partner ország – Ausztria, Spanyolország, Franciaország, Szlovákia és Lettország – iskoláival.
Témája az ember hatása a természetre. Elsősorban iskolánkban és közvetlen környezetében végzett munkánk során igyekszünk a negatív emberi hatást kiegyensúlyozni.
A projekt révén néhány diáknak lehetősége nyílik egy csereprogramra. Ennek során fogadhatnak diákokat és maguk is meglátogathatják az egyik partner iskolát, a családi elhelyezés révén beleláthatnak egymás életébe, részt vehetnek a közös programokban.

2019.10.03

A projekt elérhetőségei

Honlap: https://erasmusvermes.wixsite.com/kids4nature

Facebook: kids4natureErasmus+

Instagram: kids4nature
  HU2019Eras

Első találkozó

Pettenbach, Ausztria   2019 november 3-9.
Beszámoló Pettenbach és  Ausztria

Második találkozó

Úbeda, Spanyolrszág 2020 február 2-8.
Spanyolország

Előző projektünk

Logikai Játékokkal


Iskolánk részese volt egy két éves Erasmus+ projektnek. A hat európai iskola – Ausztria, Belgium, Magyarország, Olaszország, Portugália és Spanyolország – programját az Európai Unió finanszírozta. Központjában az együttműködés és a Tehetségpont óriás logikai játékai álltak. Ezeket akartuk a környező iskolák után más európai általános iskolákkal is megosztani. Központjában az óriásjátékok és a csapatmunka állt. A találkozókon minden iskola bemutatta a saját fejlesztésű óriásjátékait, melyeket a vendég diákok és tanárok kipróbáltak, megtanultak és azt otthon megtanították társaiknak. A külföldi találkozókra 10 tanár és 16 diák utazott, de a programban közvetve, szinte az egész iskola részt vett.

Erasmus projekt
Erasmus projekt

Logic Games in Collaborative Education


Our school took part in a 2-year Erasmus+ project. The programme of the European Union’s six schools –Austria, Belgium, Hungary, Italy, Portugal and Spain – was funded by the European Union. In the centre there were the giant games and collaboration. In the meetings the host schools could show their own giant games, guest students and teachers could learn and try them, then taught the games at home. Ten teachers and 16 students took part in these meetings but almost everyone in the school worked on it.

Tanártovábbképzés Angliában – 2015